tisdag 17 mars 2009

Feliz cumpleaños Hanniska

18 ar. Samhallets generalisering for nar man ar redo att bli myndig. Nu blir man slutad att kallas minderarig och blir overlag mer accepterad.

Det kanns lite konstigt att fylla arton. Det later sa lite. Nar jag tanker tillbaka kanns det som om jag har manga fler ar bakom mig. Men jag klagar inte, jag ar fortfarande ung och jag ar glad over vad jag hunnit med i livet.

Framforallt vill jag fora fram hur tacksam jag ar for den tiden jag fatt. Over varje ny dag ar jag verkligen glad. Livet ar det enda och finaste jag har, och kanslan av att leva gor mig lycklig. Det basta jag vet ar att vakna upp pa morgonen, ga ut i solen och med halsa andas in frisk luft.

Det enda jag onskar mig idag ar lite tid till i livet, kanske sa att jag en dag aven far se min nittonarsdag.