måndag 25 maj 2009

Luego de que Dios pintó el cielo en la Creación, lavó los pinceles en las aguas termales

Jag hade den basta helgen. Den borjade med min favorit McPinto med McCafé pa McDonalds i San José. Vid middagstid var vi framme vid La Fortuna och vid vulkanen Arenal. Nagon timme senare badade vi i "las aguas termales" (varma naturliga vattenkallor fran vulkanen). Nar det borjade morkna sag vi lavan lysa ur vulkanen medan vi at middag nedanfor med en señor sjungandes trova. Vid midnatt satte vi oss i jacuzzin och njot av den varma natten. Morgonen darpa vaknade jag, gick ut och sag den stora vulkanen resa sig upp hogt over bergen.

Om det inte var uppenbart innan sa ar det definitivt det nu; Moder Jord alskar Costa Rica! Och jag alskar Moder Jord. Jag har aldrig i mitt liv sett nagot sa fint innan.